Home Киберзащитници Страшни цифри! 59% от децата са жертва на кибертормоз

Страшни цифри! 59% от децата са жертва на кибертормоз

1
7
Страшни-цифри!-59%-от-децата-са-жертва-на-кибертормоз
Страшни цифри! 59% от децата са жертва на кибертормоз

59% от децата в България са станали жертва на кибертормоз в различни му форми. Тревожните данни изнесе израелският експерт по сигурност Владимир Бронфенбренер по време на дискусията на „Стандарт“ в Пловдив „Заедно в борбата срещу кибертормоза на деца“. Това е вторият форум от националната кампания „Киберзащитници“, която медията ни прави заедно с Черноморската академия за сигурност.

ВИЖ ОЩЕ: Славка Бозукова: По-строги наказания за кибертормоз над деца

В целия ЕС пострадали от онлайн тормоз са средно 52% от непълнолетните. Сред отделните европейски държави процентът е различен, като в някои достига 82%.

В Израел пък потърпевшите от кибертормоз са 33%, като преди няколко години са били два пъти повече, обясни Бронфенбренер. През 2022 г. кибертормозът срещу деца в България е намалял с 4% или 20 000 ученици по-малко са сред засегнатите.

На дискусията в Дома на културата, която се води от главния редактор на вестник „Стандарт“ Славка Бозукова, присъстват Мирослав Беляшки, началник на кабинета на кмета на Пловдив, епископ Арсений, шефката на РУО Антоанета Пакова, районният прокурор Петър Петров, заместник-окръжният прокурор Анна Викова, заместник-председателят на Районния съд Александър Точевски и други.

Конферентната зала в Дома на културата се оказа тясна да събере всички желаещи да присъстват.

1 Comment

  1. Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large. It involves a combination of strategies and tactics aimed at promoting products or services to target customers, generating awareness and interest in them, and ultimately influencing purchasing decisions.

    Some key elements of marketing include market research to understand customer needs and preferences, product development and design, pricing, distribution channels, promotion and advertising, and customer relationship management.

    Marketing strategies can vary depending on the company’s goals and target market. Traditional marketing methods include advertising through television, radio, print media and billboards, while digital marketing involves channels such as websites, social media, email marketing, search engine optimization (SEO), and online advertising.

    Effective marketing involves understanding customers’ needs and desires, identifying target markets, creating compelling messaging and branding, and implementing effective communication and promotion strategies. It also requires continuous monitoring and analysis of marketing efforts to determine their effectiveness and make appropriate adjustments.

    Overall, marketing plays a crucial role in helping organizations create value for their customers and achieve their business objectives.

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here