More

    Маргита Тодорова: Подкрепяме активната политика на МТ за реклама на България в Германия 

    Албена. Като един от големите български доставчици на туристически услуги, изразяваме категоричната си подкрепа в усилията на българското Министерство на туризма за популяризиране на Дестинация България в Германия. Това е един от генеричните пазари за цялото българско Черноморие, притежаващ на практика неограничен потенциал, чието разработване зависи най-вече от общите усилия на държавата, хотелиерите и туроператорите.

    Затова приветстваме инициираната от МТ Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България, предвиждаща инвестирането на до 5 млн. лв. в директна реклама за региона. Това казва в своя позиция Маргита Тодорова, директор „Маркетинг и продажби“ в „Албена“ АД, и член на борда на директорите в дружеството.  

    „За съжаление, доста често добрите намерения не водят обезателно до добри резултати. Затова е важно предприетата политика да бъде приведена в действие максимално бързо, съобразявайки я от една страна с бизнес времевия график на партньорските туроператори в Германия, така и с потребителските навици на гостите от държавата, които резервират летните си почивки през зимата и пролетта. Тоест, активните рекламни кампании трябва да започнат в най-добрия случай около коледно-новогодишните празници, когато се правят много спонтанни покупки, или най-късно до края на януари 2024 г. Реализират ли се през пролетта или в рамките на самия летен сезон, ефективността на вложените средства ще бъде нищожна“, се казва още в позицията. 

    Здравноосигурителна каса в Германия подписа първите 4 директни договора с членове на BUBSPA

    Маргита Тодорова оценява като силен позитив решението средствата да бъдат разходени съвместно с местните туроператори, тъй като те най-добре познават конюнктурата на пазара, разполагат с рекламен капацитет, способни са да осигурят съфинансиране, и не на последно място – имат пряк финансов интерес от постигането на високи резултати. Програмата допуска като бенефициенти също местни власти и оператори на граждански летища за обществено ползване в България, което допълнително разтваря спектъра от заинтересовани страни с възможност за реализиране на проекти. Тръгваме в правилната посока, но за да стигнем далеч, трябва да продължим заедно“, завършва тя.  

    Дълъг уикенд в Албена с големи намаления и празничен концерт на Васил Петров

    Пазар Германия остава сред водещите за ваканционно селище „Албена. Към средата на м. септември 2023 г., и спрямо същия период на миналата година, той бележи ръст от почти 85%, като все още не са достигнати показателите от предепидемичната 2019 година. От началото на 2021 г. комплексът разработва и осъществява самостоятелна кампания чрез базираната във Франкфурт рекламна и ПР агенция Global Communications Expert. Направени са десетки публикации в местни печатни и електронни медии, организирани са информационни и прес турове, както и ексклузивни срещи с агенти и туристически бюра в различни немски градове. Чрез партньорските туроператори, сред които DER Tourisitk, Alltours, FTI, Schauinsland Reisen, TUI и др., са осъществени съвместни рекламни дейности и търговски инициативи, включително за популяризиране на целия регион Северно Черноморие. 

    Последни публикации

    spot_img

    Свързани публикации

    3 Comments

    1. Албена изразява своята подкрепа за усилията на Министерството на туризма за популяризиране на Дестинация България в Германия. Това е важен пазар за българското Черноморие и разработването му изисква общи усилия от държавата, хотелиерите и туроператорите. Програмата за финансиране на маркетингови дейности в черноморските общини е важна и трябва да бъде приложена бързо, съобразявайки се с времевия график на туроператорите и потребителските навици на германските туристи.

    2. Подкрепяме инициативите на Министерството на туризма за популяризиране на Дестинация България в Германия. Това е важен и потенциален пазар за нашето черноморие и успехът му зависи от съвместните усилия на държавата, хотелиерите и туроператорите.

    3. трябва да бъдем благодарни на Министерството на туризма за инициативата им да популяризират България като туристическа дестинация в Германия. Германия е един от най-важните пазари за българското Черноморие и има огромен потенциал за развитие. За постигането на тази цел обаче е необходимо да се обединят усилията на държавата, хотелиерите и туроператорите.

    Leave A Reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here