Варна. Приходите от нощувки в област Варна през септември достигат 42.7 млн. лв., като 34.9 млн. лв. са от чужди граждани, а 7.8 млн. лв. – от български граждани.
Общият брой на нощувките в област Варна през септември е 570.4 хил., или с 26.4% повече в сравнение със същия месец на предходната година. Българските граждани са реализирали 130.4 хил. нощувки, а чуждите – 440.0 хиляди.
През септември 2023 г. в местата за настаняване с 4 и 5 звезди са реализирани 84.7% от общия брой нощувки на чужди и 48.9% – на български граждани. В местата за настаняване с 3 звезди са осъществени 10.4% от нощувките на чужди и 25.2% – на български граждани, докато в 1 и 2 звезди те са съответно 4.9 и 25.9%.
Броят на пренощувалите лица в местата за настаняване в област Варна се увеличава с 25.5% в сравнение със същия месец на 2022 г. и достига 144.6 хиляди. От всички пренощували лица 69.0% са чужди граждани, като 84.8% от тях са нощували в местата за настаняване с 4 и 5 звезди и са реализирали средно по 4.4 нощувки. Местата за настаняване с 4 и 5 звезди са предпочитани от 51.1% от българските граждани, като средният брой реализирани нощувки в тях е 2.8.
Общата заетост на леглата в областта е 33.4%, като тя е най-висока в местата за настаняване
с 4 и 5 звезди – 41.3%. В сравнение със същия месец на предходната година заетостта на леглата се увеличава с 5.9 процентни пункта, като увеличението е най-голямо при местата за настаняване с 4 и 5 звезди – с 8.3 процентни пункта.
Приходите от нощувки в област Варна достигат 42.7 млн. лв., като 34.9 млн. лв. са от чужди
граждани, а 7.8 млн. лв. – от български граждани.
A product concept refers to an idea or concept for a new product that is being developed. It includes the core features and benefits of the product and helps to shape its overall design and functionality. Product concepts are typically created during the early stages of product development, before any physical prototyping or manufacturing takes place. They serve as a blueprint or roadmap for the product development team to follow. Product concepts usually involve market research, identifying customer needs and preferences, and evaluating the feasibility and potential profitability of the product. They can also include visual representations such as sketches or renderings to provide a better understanding of how the product will look and function. Overall, a product concept is essential for guiding the development process and ensuring that the final product meets the needs of the target market.