Да си представим, че вече нея я няма. Предали сме я, продали сме я. Тази, която ни е родила – България. Невъзможно е. Не искаме дори да си го представим като сюрреалистичен сън. Приемаме това като един етюд на актьор, временно приел да е министър на културата. Така започна речта си Кръстьо Кръстев, министър на културата, на форума на Стандарт. „Бранд България – Докосни Чудесата“..
„Затова сме се събрали да начертаем един нов сценарий. Събрали сме се, за да изпълним мисията Бранд България.
Всички търсим смисъла на живота в изпълненото на древната земя, където сме родени. Още от 13 г., когато бе създадена кампанията „Чудесата на България“, аз съм един от съмишлениците.
Всеки народ има своите митове и легенди, които отразяват неговата духовна същност. Затова в световната библиотека има толкова история. Това поражда необходимостта от съхранение. Твърдят, че истината оцелява най-вече в легендите, предавани на поколенията от уста на уста. Затова някой трябва да я разкаже – с любов. Сюжетите на историята са като жанрова палитра на времето и това е родило изкуството.
Времето поставя на дневен ред създаването на стратегии и т.н. Събирането на историите от културната ни идентичност и превръщането им в приказни истории – на Бранд България.
Какво ни трябва: Да се опитаме да разкажем себе си чрез Бранд България с увлекателна история, свързваща миналото, настоящето и бъдещето. С нови продукти и нови атракции. Вярвам, че заедно ще успеем. Това е кауза, приемете я, заключи Кръстьо Кръстев.
чнат с азбучка, има ли значение?) относно образованието в днешно време:
„Образованието в днешно време играе ключова роля за бъдещето на младите хора. Все повече и повече работни места изискват специфични знания и умения, които се придобиват чрез образование. Но за съжаление, системата на образованието все още се дави в традиционните методи и програми, които не отговарят на нуждите и предизвикателствата на 21 век. Необходимо е да преосмислим и променим начина, по който учим и предаваме знания на следващите поколения, за да ги подготвим за успешна и променяща се работна среда. Да интегрираме технологиите, иновациите и критичното мислене в образователните програми, за да развием ученици, които са готови да се справят с предизвикателствата и да преуспеят в бъдещето. Образованието не трябва да бъде само за памет, а за разбиране, сътрудничество и креативност.“