More

    БХРА празнува 30 години с празничен коктейл

    София. 30 години от основаването на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРАще отбележи тържествено туристическият бранш на 2 ноември с празничен коктейл в столичния хотел „Астория“, съобщиха от организацията. Събитието се организира в партньорство с Министрство на туризма на Република България. 

    Решението на за регистрирането на БХРА, която е най-старата национално представена организация в туризма с 36 регионални и местни структури, е взето на 1 ноември 1993 г. от Софийския градски съд. Основна задача на Асоциацията е подпомагане развитието на хотелиерството и ресторантьорството, подкрепа на предприемачеството и частната инициатива, и най-вече на туристическия бизнес в България.

    Трите десетилетия, през които БХРА развива своята дейност я утвърдиха като най-голямата национално представителна организация в туризма. През годините неименно БХРА защитава интересите на своите членове, поставя не дневен ред наболели въпроси за настоящето и бъдещето на сектора, предлага варианти за решаването им и оказва обществен натиск, така че да осигури на своите членове по-предвидима и сигурна бизнес среда.

    Успехите и историята на БХРА през годините са събрани в луксозен юбилеен албум, посветен на 30-годишнината на организацията. Всеки от поканените на празничния коктейл ще получи книгата, в която може да прочете повече за ролята на БХРА в туризма през последните 3 десетилетия, историята на учредяването й, както и на Балканския алианс на хотелиерските асоциации (BAHA), чиито пожизнен председател е почетният председател на БХРА Благой Рагин. За участието на БХРА в създаването на първата международна туристическа борса във Велико Търново, специализирана в културния туризъм, която се провежда от 2004 г. насам, за организираните конкурси за най-добър готвач и най-добър млад готвач на годината, за партньорството на асоциацията с професионалните училища и други образователни институции в туристическия сектор.

    През годините БХРА защитава успешно и интересите на своите членове чрез провеждане на редица срещи с управляващите и кандидатите за такива, партньорство с НСРОБ, членството си в КРИБ, подписаните договори с организациите за авторски права – Профон и Музикаутор, ефективното си участие в Националния съвет по туризъм, организиране на кампании като „Дари топъл обяд“ за медиците по време на ковид кризата, „Очакваме ви у дома“ за почивки на българи от чужбина у нас, както и създаването на партньорска програма за намаления и отстъпки в обектите на БХРА и техни партньори.

    Последни публикации

    spot_img

    Свързани публикации

    4 Comments

    1. София. Празничният коктейл, организиран от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА), е отлична възможност да се отбележат 30 години от нейното основаване

    2. дружеството „Сердика“. Гордеем се с факта, че за това време компанията е станала един от водещите производители на електроника в страната. Благодарение на постоянната иновативност и високото качество на продуктите, „Сердика“ си е спечелила добра репутация както на вътрешния, така и на международния пазар. Това е постижение, на което трябва да се гордеем и което може да ни вдъхнови. Със сигурност „Сердика“ ще продължи да развива своите иновационни продукти и да превъзхожда очакванията на клиентите си.

    3. орантьска академия. Поставяме нови стандарти в обучението на бъдещите професионалисти в хотелиерството и ресторантьорството. Създаваме вътрешна общност от ентусиасти, които споделят знания и опит в тези индустрии. Ние предлагаме качествено образование, което подготвя студентите да се справят успешно с предизвикателствата на съвременния пазар на хотели и ресторанти. С годините сме се утвърдили като една от водещите академии в сферата и продължаваме да развиваме иновативни програми, които отговарят на нуждите на бизнеса и пазара. В това направление сме сътрудничили с водещи хотели и ресторанти, които предлагат стажове и възможности за професионално развитие на нашите студенти. Ако търсите кариера в хотелиерството или ресторантьорството, Българската хотелиерска и ресторантьорска академия е вашето място.

    4. „>BHRA. От първите дни на своето съществуване тя се превърна в представител на бизнеса в хотелиерството и ресторантьорството в България, насърчавайки и подпомагайки развитието на сектора. През тези години BHRA е изпълнила важна роля за подобряване на условията на работа и защита на интересите на хотелиерите и ресторантьорите в страната.

    Leave A Reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here