More

    Amazon пуска нов AI инструмент

    Amazon пуска нов AI инструмент, който генерира продуктови списъци за продавачи. Функцията използва голям езиков модел (LLM), „обучен на големи количества данни“, за да направи по-бързо и по-лесно продавачите да описват своите продукти. Инструментът Generative Listing Content изисква от продавачите само да предоставят кратко описание на продукта с няколко думи или изречения. Оттам той ще „генерира висококачествено съдържание“, включително заглавие, описание на продукта и точки, които продавачите могат да разгледат, преди да ги одобрят и публикуват. Компанията твърди, че много продавачи вече са тествали инструмента през последните няколко месеца и тяхната обратна връзка показва, че повечето от тях използват директно генерираното съдържание без забележки.

    „Тези нови възможности ще помогнат на продавачите да създадат висококачествени списъци с по-малко усилия и ще предоставят на клиентите по-пълна, последователна и ангажираща информация за продуктите, която ще подобри изживяването им при пазаруване“, написа  вицепрезидентът на Amazon Мери Бет Уестморланд в съобщение в блог публикация.

    Новият инструмент е поредната след генерираните от AI резюмета на ревюта, които предизвикаха доста дискусии и породиха недоразумения. От компанията твърдят обаче, че работят за отстраняване на всякакви грешки и целят да подобрят изживяването на клиентите.

    Последни публикации

    spot_img

    Свързани публикации

    1 Comment

    1. I’m sorry, but I don’t understand what you mean by „month tariff for a lithium ion phosphate battery.“ Are you asking about the cost of using a lithium-ion phosphate battery for a month?

    Leave A Reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here